Kierownik Referatu Inwestycji, Budownictwa i Mienia Gminnego - Mateusz Majewski

tel.: (83) 378 45 57

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Do podstawowych zadań Referatu Inwestycji, Budownictwa i Mienia Gminnego należą sprawy z zakresu:

 

  • zagospodarowania przestrzennego
  • budownictwa i inwestycji gminnych
  • dróg gminnych i drogownictwa z terenu gminy Rossosz
  • podziału i rozgraniczania nieruchomości
  • zamówień publicznych
  • wydawania decyzji o warunkach zabudowy
  • funkcjonowania i utrzymania jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych
  • nadzorowania miejsc pamięci narodowej
  • gospodarki nieruchomościami i zasobami lokalowymi, w tym nadzorowania stanu technicznego obiektów budowlanych stanowiących własność gminy
  • zarządzania nazwami miejscowości i ulic oraz ewidencja i numeracja budynków oraz nieruchomości
  • wydawania i cofania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
  • nadzoru nad zakładaniem i utrzymaniem terenów zieleni
  • pozyskiwania funduszy unijnych na inwestycje gminne
  • ewidencji działalności gospodarczej
  • współpracy z podmiotami prowadzącymi działalność gospodarczą oraz Powiatowym Urzędem Pracy, szczególnie w zakresie informowania o możliwościach pozyskania środków finansowych na prowadzoną działalność
  • współdziałania z organizacjami zajmującymi promocją zdrowia i edukacją zdrowotną
  • współpracy z organizacjami pozarządowymi
  • prowadzenia archiwum zakładowego
  • utrzymania porządku i czystości w gminie
  • gospodarki odpadami komunalnymi oraz egzekucji opłat za zagospodarowanie odpadów komunalnych
  • prowadzenia postępowań z zakresu oddziaływania na środowisko naturalne, w tym inicjowania i planowania działań służących jego ochronie 
  • obsługi informatycznej Urzędu
  • prowadzenia bieżących czynności o charakterze gospodarczo - konserwatorskim