DOLINA ZIELAWY PONADLOKALNĄ MARKĄ NA GOSPODARCZEJ MAPIE LUBELSZCZYZNY
Projekt partnerski gmin: Podedwórze, Jabłoń, Sosnówka, Wisznice, Rossosz
Nazwa Programu: Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013
Liderem projektu była gmina Podedwórze
Oś Priorytetowa II: Infrastruktura ekonomiczna
Działanie 2.4: Marketing gospodarczy/schemat B
Projekt przewiduje trzy części:
I. W pierwszej części została opracowana strategia marki „Dolina Zielawy" gdzie przewidziano:
1. Przeprowadzenie zestawu badań analitycznych (jakościowych i ilościowych).
2. Przygotowanie strategii marki i połączonego z nią systemu identyfikacji wizualnej na podstawie w/w badań i konsultacji społecznych.
II. Druga część polegała na stworzeniu kompleksowego systemu obsługi inwestora i
obejmowała następujące działania:
1. Opracowanie kompleksowej oferty inwestycyjnej całego obszaru „Dolina Zielawy" w ramach jednego dokumentu opracowanego przez zewnętrznych ekspertów.
2. Budowa serwisu internetowego, zawierającego przygotowaną jedną kompleksową ofertę całego obszaru.
III. Trzecia część obejmowała spójną kampanię informacyjno - promocyjną, która została
przygotowana na podstawie strategii marki w ramach dwóch zasadniczych grup działań:
A. Przygotowanie kampanii:
B. Przeprowadzenia kampanii, w tym:
1. Emisja spotów reklamowych na telebimach 9 wybranych miast Polski
2. Wydanie folderu marki
3. Wydanie folderu inwestycyjnego
4. Udział w 3 imprezach targowych
5. Publikacja artykułu promocyjnego piśmie PLL LOT „Kalejdoscope" o zasięgu ogólnoświatowym
6. Publikacja cyklu 8 artykułów sponsorowanych w prasie ogólnopolskiej
7. Organizacja konferencji dla inwestorów połączona ze spotkaniem z mediami, na której zostały zaprezentowane efekty projektu i oferta obszaru zarówno inwestycyjna jak i turystyczna.
Wartość projektu: 494 859,00 zł.
Kwota dofinansowania z EFRR: 420 630,15 zł.